Wij geloven dat bedrijven net zo levendig en veelzijdig moeten zijn als de mensen waarmee ze communiceren.
Wij bieden geen standaardoplossing, want elke context en uitdaging is uniek. Gelukkig maar! Onze projecten volgen een gestructureerde aanpak in drie belangrijke stappen. Samenwerking staat hierbij centraal. Ons beste werk ontstaat altijd in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers.
Het begint allemaal met een goed gesprek. We luisteren naar jouw uitdaging en stellen de juiste vragen. Samen verkennen we de vraag, want er is altijd meer dan één oplossing. We streven ernaar een sterk visueel concept te ontwikkelen. We denken proactief mee en vertalen onze ideeën naar creatieve concepten. We bepalen samen welke strategie logisch is en het beste past. Strategie is belangrijk, maar gut feeling en het gevoel van kippenvel zijn dat ook.
Tijdens onze conceptpresentatie nemen we je mee in ons creatieve proces en delen we onze ideeën op een heldere en bondige manier. Samen kiezen we de meest effectieve richting, vaak uit twee of drie concepten. De gekozen conceptrichting transformeren we stap voor stap naar opvallende en duidelijke communicatie-uitingen.
Als het concept en de strategie duidelijk zijn, vertalen we deze naar een sterk visueel ontwerp en een passende tone of voice. Indien nodig ontwikkelen we prototypes van de media-uitingen en testen deze met de doelgroep of met de juiste tools en software. We maken proefdrukken en materiaaltests om te streven naar het beste resultaat. Jouw feedback als opdrachtgever is essentieel, daarom plannen we drie revisie rondes in. Deze aanpak houdt de feedback duidelijk en beknopt, wat tijd bespaart voor iedereen. Vervolgens optimaliseren we op basis hiervan de designs en realiseren we de definitieve ontwerpen.
Na het verwerken van de laatste feedback leveren wij alle definitieve bestanden aan zoals afgesproken. Voor een typisch branding project betekent dit dat wij logo’s, belangrijke vormelementen, templates, communicatie-uitingen en een op maat gemaakt Brand Book aanleveren om het nieuwe merk te versterken. We lanceren de campagne, zetten de website live of bouwen de expositie of merkactivatie op. Na de oplevering analyseren en reflecteren we op de gebruikte middelen. Waar mogelijk blijven we betrokken om verdere optimalisaties door te voeren en nieuwe stappen vooruit te zetten.