Pop op de Kaap

Grafische identiteit voor een veelzijdig popfestival met een rauw randje.

Pop op de Kaap, een veelzijdig popfestival met een rauw randje.
Voor deze eerste editie van Pop op de Kaap ontwikkelde wij de visuele identiteit.

Van singer-songwriter tot elektro, van reggae tot rock en van dance tot funk: ruim 29 Codarts Pop bands spelen de diverse podia op de Kaap, waar zij o.a. hun eigen werk ten gehore brachten. Na een jarenlange, roemruchte geschiedenis bonkt nu het nieuwe culturele en creatieve hart van Rotterdam op de Kaap.

De welbekende rode TL lichten brachten wij terug in het straatbeeld. Zo refereert het campagnebeeld naar de veelbewogen geschiedenis van het schiereiland Katendrecht.

Pop op de Kaap affiche
Pop op de Kaap grafisch ontwerp
Pop op de Kaap blokken schema
Pop op de Kaap detail grafisch ontwerp
Pop op de Kaap Studio Bureau

© Marcel van Oostrom Hunefeld

Pop op de Kaap Studio Bureau

Studio Bureau

Delftseplein 36
3013 AA, Rotterdam